מידע כללי על תריסים ונציאניים

תריסים ונציאנים הם הלהיט החדש הבא שפוקד בתים רבים בישראל, ולא רק בתים אלא גם עסקים, משרדים, חנויות, מסעדות ועוד. מה היתרונות שלהם ומה צריך לדעת לגבם?

מהם תריסים ונציאניים?

תריסים ונציאנים הם למעשה תריסים שיכולים לשמש כווילונות, עד שלעתים קוראים להם וילונות ונציאנים. תריסים ונציאנים מורכבים משלבים ברוחב ואורך משתנה והם למעשה מונחים בצורה אופקית זה על זה כך שהם נתלים לאורך כל החלון מלמעלה עד למטה. התריסים הללו אינם תריסים של ממש, הם אינם נגללים הצידה על מסילה והם אינם קבועים, ניתן להתאים אותם לכל חלון שהוא אך הם פועלים בצורה דומה. ניתן לשנות את הזווית של התריסים וכך להכניס יותר או פחות אור.




מה חשוב לדעת על תריסים ונציאנים?

·         תריסים ונציאנים מעניקים מראה הרבה יותר מיוחד לכל מקום שבו הם נמצאים. ניתן להשתמש בהם לעיצוב כפרי, ניתן להקנות למקום עיצוב יוקרתי ואפשר גם להחדיר לו רעננות ומראה צעיר ביותר. עיקר ההתאמה של התריסים מתבצע בהתאם לצבע שלהם ולעיצוב שלהם אך גם החומרים מהם הם עשויים קבוע הרבה בפן האסתטי.
·         התריסים הוונציאנים מתאימים לכל מקום ולעמידות משתנה לפי סוג החומר שמהם הם עשויים. יש תריסים שעשויים מפלסטיק והם הזולים והצבעוניים ביותר והם יכולים להתאים גם לתקציבים נמוכים יותר אך ניתן גם לבחור תריסים עמידים יותר מאלומיניום. תריסים אלו יהיו הכי עמידים שיש כי האלומיניום חזק מאוד ועמיד לקורוזיה. בנוסף, יש תריסים שעשויים מעץ שיתאימו למראה כפרי ומלבב.
·         התריסים מתאימים למקומות רבים וניתן לראות אותם גם במרפאות, מסעדות, חנויות בגדים, משרדים רבים ולמעשה בבתים פרטיים הם מתחילים להיות הפתרון הכי טוב שיש.

תריסים יעילים וקלים לניקוי

כשמנקים ומתחזקים את הבית תמיד הווילונות הם האלמנטים הכי עיקשים שקשה מאוד לנקות. גם את הבעיה הזו תריסים ונציאנים פתרו כיוון שהם תחלופה הולמת ומעוצבת לווילונות וגם הרבה יותר קל לנקות אותם. בגלל שהם לא עשויים מבד הרבה יותר קל לנקות אותם על ידי מעבר סמרטוט בלבד ולא מכשירי קיטור או מכונות מיועדות ומסובכות לניקוי וילונות.
from manzerrami.tumblr Feed

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

חלונות אלומיניום בעיצוב אישי

הטרנדים החמים של חלונות מעוצבים